thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak kucakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en eski ve en uygun malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu dokunuş noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter esasarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine temaslar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri için malumat kucakerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek namına açılmasını ve okunmasını çıkarmak kucakin değer tutmak kritik önem taşır. Kişiye özel kucakerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge tesis etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en dermanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve sondaj kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video onaylamak, gönülğinizi elan bir küme insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde tutmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, makul bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en mehabetli toplumsal medya platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile rabıtalantı tesis etmek kucakin harika bir yan. Her toplumsal medya platformu farklı kucakerik türlerine malik olsa da bütünü nispeten video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden nasıl ulaştırmak istediğinizi her gün nazar önünde bulundurun ve buna için organizasyon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde anlamak kucakin sayısal pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir küme etkin kullanıcıya malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Fakat toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa hatırlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece tekst kucakermiş kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nazarıitibar çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, gönülğiniz maksat kitlenizin lakinç ve nazarıitibar düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin değer sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kadar kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylelikle, arama sonuçlarında elan koca sıralarda ve elan sık görülür, gönülğinize trafik arkaışı sağlamlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde uygun açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir küme sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu elan uygun hale getirir, trafik ve devirtürme dair elan koca meallar sağlamlar. Yüksek itibarlı üçüncü yan sayfalardan organik temaslar kazanmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir temasya gelen her tıklama kucakin ödeme yapılır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik dürüstışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mehabetli hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve rabıtalantı göstermesi kucakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (elan bir küme tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.